House Of Beauty Lip Hybrid in 'Vixen'


Lipproducten, ik vind het zo leuk om die te testen en om er over te schrijven. Onlangs heb ik een aantal Lip Hybrids ontvangen van House of Beauty... Toen ik dit pakketje trof in de brievenbus was ik helemaal happy.
Vandaag laat ik jullie "Vixen" zien. House of Beauty Lip Hybrid "Vixen" is een prachtige, dieprode kleur en bevat een mooie shimmer. 


Basis: 
Laura Mercier "Radiance" Foundation Primer
Collistar Serum Foundation Perfect Nude SPF 15
Make Up Geek "Bad Habit" Contour Powder
Jeffree Star Cosmetics Skin Frost "King Tut" Highlighter
Tom Ford Cheek Color "Ravish"
Collistar Concealer

Mac Bronzer in "Give Me Sun'


Wenkbrauwen: 

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade in "Dark Brown"

Ogen: 
ArtDeco Eyeshadow in 135 "De perfecte rode kleur voor in de crease"
Inglot AMC Eyeliner Gel 77 (blackest blackkkk)
Urban Decay Heavy Metal Glitter Eyeliner "Spandex"
Marc Jacobs Mascara Velvet Noir

Lippen: 
House Of Beauty Lip Hybrid "Vixen"

Wimpers: 
Velour Lashes "Doll me Up"




Love,

Elvie