Zo veel van jullie hebben me vragen gesteld over mijn lip injecties. Vandaag vertel ik jullie meer over mijn lip fillers.

Eigenlijk is het niet iets waar ik eerder over heb nagedacht of heb gepland. Ik zag een klant met mooie volle lippen en toen ze me vertelde dat ze lip injecties had wilde ik weten hoe het bij mij zou staan en ben ik op zoek gegaan naar een goede arts. Na geïnformeerd en gegoogled te hebben heb ik besloten om het bij de Amstelzijde Kliniek te laten doen. Ik heb veel goede recensies gelezen. Ik heb direct contact opgenomen en mijn afspraak ingepland.

Ik ben behandeld door Drs. Hayri Hortoglu, cosmetisch arts/directeur Amstelzijde Kliniek. Klik hier voor meer informatie.


Ik heb er 2ml Hyaluronzuur (Emervel) in laten spuiten. Ik heb begrepen dat Emervel langer blijft zitten dan menig andere fillers.


Ik heb geen pijn gehad aangezien ik ben verdoofd met een gel die voor die tijd is aangebracht. Een klein prikje voelde ik wel eventjes en dat was in het midden van mijn bovenlip… verder helemaal geen pijn.


Op de foto hieronder zie je links hoe mijn lippen eruit zagen voor de behandeling. Rechts zie je hoe mijn lippen eruit zien nadat ik een behandeling heb gehad bij Drs. H. Hortoglu.



Ongeveer 5 tot 6 dagen na de behandeling is grotendeels van de zwelling weg, en zo ook de blauwe plekken! Na 10/15 dagen zie je het eindresultaat. 

Hieronder zie je hoe mijn lippen eruit zagen één dag na de behandeling. 



Het eindresultaat van mijn lippen zijn echt mooi, precies zoals ik ze wilde! Dokter Hayri Hortoglu heeft echt mijn lippen perfect gemaakt. Ze zijn net iets voller maar wel natuurlijk. Ik ben zelf heel erg tevreden en ga zeker terug zodra het effect van de fillers weer weg is.

Ik vind mijn vollere lippen erg goed in proportie bij de rest van mijn gezicht. Ik ben erg benieuwd wat jij ervan vind. Dus laat zeker een comment achter.


Voor meer informatie verwijs ik jullie naar hun website of instagram pagina.




1 opmerking

  1. mooi gedaan hoor! Resultaat is echt natuurlijk ook:) Ikheb zelf ook mijn lipfillers gehad en een volgende keer ga ik eens kijken naar Emervel, want de Restylane die ik had was al snel 'opgelost' haha
    xx

    BLES Magazine: the online magazine about Beauty Life Entertainment & Style!


    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.