Mijn favoriete liquid lipsticks



Ik ben echt weg van liquid lipsticks, de pigmentatie en formule zijn fantastisch en je kunt ze meestal heel nauwkeurig aanbrengen zonder een lipliner te gebruiken. 

Het zijn allemaal mijn favorieten maar als ik echt moet kiezen dan kies ik voor Stone van Dose of Colors en Lady Lavish van L'Staj. Invasion van Gerard Cosmetics draag ik ook heel vaak, het is net even iets opvallender dan de twee die ik net heb genoemd.

De liquid lipsticks van Dose of Colors zijn op dit moment bijna allemaal uitverkocht. Je kunt het beste het Instagram account van de merken in de gaten houden voor updates over restocks. 



Swatches: 

L/R: GC 1995, GC Invasion, GC Ecstasy, DOC Stone, LaSplash Charmed, Sleek Birthday Suit, L'Staj Lady Lavish, Stila Bellissima, ABH Pure Hollywood, ABH Lovely, GC Everything Nice