Mijn Mac Lipstick Collectie


Hi Beauties,

Vandaag laat ik jullie AL mijn lipsticks van Mac zien die ik nog heb overgehouden.
Mijn collectie werd maar steeds groter en groter en ik kon er gewoon niet meer me dealen =))) het werd me gewoon te veel en heb daarom een aantal weggegeven aan vriendinnen en nichtjes.... Gebruikte producten verkopen is niets voor mij, ik geef het liever weg en maak mensen om me heen blij.

Ik had er meer dan 30 en heb er 24 van overgehouden. Hieronder swatches en foto's waarop ik ze draag.

  1. Saint Germain 
  2. Hero├»ne 
  3. Costa Chic 
  4. Angel 
  5. Lovelorn 
  6. Show Orchid 
  7. Rebel (Ik weet, too much overlined) 
  8. Diva 
  9. Hue 
  10. Viva Glam Nicki 
  11. Velvet Teddy 
  12. You've Got It (LE) (miskoop!) 
  13. Flat Out Fabulous 
  14. Relentlessly Red 
  15. Viva Glam Miley 
  16. Pure Zen 
  17. Brave 
  18. Fabby 
  19. Honey Love 
  20. Politely Pink 
  21. Pink Plaid 
  22. Kinda Sexy 
  23. Plink 
  24. Mehr 

Swatches: 

1. Rebel, Diva, Show Orchid, Lovelorn, Angel, Costa Chid, Heroine, Saint Germain
2. Pure Zen, Viva Glam Miley, Relentlessly Red, Flat Out Fabulous, You've Got it, Velvet Teddy, Viva Glam Nicki, Hue
3. Mehr, Plink, Kinda Sexy, Pink Plaid, Politely Pink, Honey Love, Fabby, Brave







Flamingo en Twig zijn twee nieuwe kleuren die ik aan mijn collectie heb toegevoegd... Momenteel ben ik geobsedeerd met Twig en draag hem bijna dagelijks...Flamingo zal ik in de zomer vaker gebruiken. 



Wat zijn jullie favoriete Mac lipsticks?