Marc Jacobs Coconut Primer & Re(marc)able Foundation Review



Eerlijk is eerlijk, eigenlijk ben ik altijd al een beetje sceptisch geweest over primers, het klinkt allemaal fantastisch maar ik vond het altijd onzin. Een onnodig afsluitende laag op mijn gezicht... Toch heb verschillende primers blijven testen. Vandaag een review over de Undercover Perfecting Coconut Face Primer van Marc Jacobs die ik heb ontvangen.



Laten we het over de verpakking hebben voordat we ingaan op de formule en dekking.. Love it!
Het ziet er zeer luxe, minimalistisch en chic uit. De verpakking heeft een hygiënisch pompje, waarmee prima te doseren is! Ik vind verpakkingen met een pompje veel handiger dan een tube.
De structuur van de Coconut Primer is zeer licht en dun. Éen pomp is voldoende voor je hele gezicht. Ik hou niet van primers die vol met siliconen zitten, maar dat is deze zeker niet. Het voelt goed aan op mijn huid.
Daarnaast zorgt deze primer voor een longlasting effect. Ik heb een droge huid en hierdoor zie je heel erg gauw velletjes in mijn foundation waardoor het lijkt alsof er velletjes op mijn huid zitten of alsof ik niet goed heb gescrubt. Met deze primer onder mijn foundation zie je dat niet.

Re(marc)able Foundation
Dit is de beste dekkende foundation die ik tot nu toe heb geprobeerd. Het is zo dekkend en dik dat je met één druppel je gezicht bedekken. A little goes a long way!.. Ik persoonlijk hou niet van te dekkende foundations dus zou het niet dagelijks gebruiken maar alleen voor een feest of avond make-up.
De Remarcable foundation is ook net zoals de Coconut Primer verpakt in een stevige glazen flacon. Een nadeel is dat de foundation geen pomp heeft, dus het is niet echt handig in gebruik en wordt snel vies. 

Buffing Foundation Brush 'The Face III'
Wauw, dit vind ik een geweldige kwast! Ik heb heel veel kwasten geprobeerd en deze van Marc Jacobs is een favoriet geworden. Ik gebruik het bijna elke dag sinds ik hem heb om mijn foundation aan te brengen. 

Hier heb ik mijn Re(marc)able foundation aangebracht over de primer.


Ik merk dat mijn make-up gedurende de dag mooier zit en dat je minder snel mijn droge huid ziet dankzij de Coconut Primer =).

Vinden jullie goede dekking belangrijk in een foundation? En hebben jullie ervaring met de andere Marc Jacobs Beauty producten?

Love,
Elvie