De Color Biggie Matt lipsticks van Beyu zijn lip potloden die een matte finish aan je lippen geeft! Deze potloden brengen makkelijk aan, zijn romig en blijven super lang zitten.
Ik heb negen kleuren getest en laat je zien hoe mooi ze zijn. 



266 Orchid Dream 


Orchid Dream is een licht nude/roze kleur, dit is mijn favoriet!



270 Cheeky Pink 


Cheeky Pink is een hele lieflijke, velle roze kleur .

279


Ik had al een foto op Instagram gedeeld en kreeg veel complimenten, mijn tweede favoriet! 279




285 Bohemian Bordeaux


=) Ik weet het, ik kijk niet heel happy maar ik heb het echt heel druk de laatste tijd en ben super moe! Maar hoe mooi is de Bohemian Bordeaux ! Donkerrood met een koele ondertoon, prima kleur voor deze koude winterdagen.

408 Rosy Nude


Rosy Nude is een mooie nude tint. Persoonlijk vind ik dit een perfecte kleur voor zowel dagelijks als voor een leuk feestje.


416 Bloody Mary 



Bloody Mary is een rode lipstick met een roze ondertoon, een prachtige kleur die een fluwelige finish geeft, erg mooi!


418 Manhattan Chic

Manhattan Chic is een helder rode kleur. Een fijne kleur, klassiek rood die iedereen mooi zal staan.

410

De Color Biggie Matt lipsticks voelen fijn aan op mijn lippen. Het aanbrengen gaat makkelijk en netjes, je hebt geen liner nodig om een nette lijn aan te brengen en dit is absoluut een voordeel. En ik was vooral verrast door de fijne textuur en de mooie matte finish en mooie kleuren!
Een nadeel is dat je de potlood niet omhoog kan draaien, je moet deze slijpen.

De Color Biggie Matt lipsticks zijn inmiddels al te koop in de online shop van Douglas


Welke kleuren zou jij willen hebben? 


Love, 

Elvie 





1 opmerking

  1. Wow, you have such a great talent!
    Love how you applied the make up to your face. Very pretty!

    xo,
    Steph

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.