Nudus Lipsticks / Reina Organics


Webshop Reina Organics verkoopt alleen maar luxe biologische beauty producten met hoogwaardige kwaliteit. Ik mocht een paar lipsticks testen van Nudus. Benieuwd? Lees dan snel verder...


Jullie weten inmiddels dat lippenstift echt mijn ding is, ik ben echt een lipstick junkie. Ik was dan ook erg nieuwsgierig naar de lipsticks van Nudus, die ik vorige week heb ontvangen van eco chic webshop Reina Organics.



De verpakking ziet er mooi en chic uit, maar het belangrijkste is dat deze lipsticks geheel gemaakt zijn van natuurlijke ingrediënten. De kwaliteit van de ingrediënten is ook uitstekend, Nudus gebruikt 27 actieve ingrediënten zoals superfoods, antioxidanten, vitaminen A,B,C,D,E en K, essentiële vetzuren, en high end antiverouderingsingrediënten om de lippen zacht te houden en te beschermen tegen stress.

L/R: Precious, Survivor, Dirty Diana, Just Like Jade, Halo

Dirty Diana



Survivor



Halo



Just Like Jade



Precious


Ik ben behoorlijk onder de indruk van de Nudus lipsticks. Ik heb eerder biologische lipsticks gebruikt maar Nudus overtreft ze allemaal! Mooie kleuren, mooie pigmentatie, voelt prettig aan en blijft lang zitten... Mijn favoriete kleuren zijn Precious en Just Like Jade ❤.

Dit is maar één merk van de vele prachtige merken die online boetiek Reina Organics in het assortiment heeft, dus neem zeker even een kijkje in de webshop van Reina Organics.

Love,

Elvie