Nieuw! Garnier Loving Blends Argan-& Cameliaolie


Loving Blends is een nieuwe serie haarverzorging van Garnier, verrijkt met natuurlijke ingrediënten. Voor ieder haartype is er een versie beschikbaar. De nieuwe producten liggen sinds kort in de schappen. Er zijn zeven lijnen verkrijgbaar, speciaal voor verschillende soorten haar, met verschillende ingrediënten: Argan & Cameliaolie, Vergine Olijfolie, Honing, Bijenbalsem & Royal Jelly, Arganolie & Cranberry, Kamille & Bloemenhoning, Citroen & Zachte klei en Vanille & Papaya. Ik heb vier producten uit de Argan-& Cameliaolie lijn getest.




Sublieme Shampoo
De shampoo uit de Argan-& Cameliaolie lijn belooft het haar te voeden, verzachten en een stralende glans te geven. Het product is vrij van parabenen en bevat natuurlijke extracten. Klinkt interessant!

Na het wassen voelt mijn haar zacht aan en ruikt ook heel lekker, maar als ik alleen voor de geur zou gaan... dan zou ik de Vanille & Papaya lijn gebruiken! Oh mijn god, die ruikt zoooo heerlijk!


Sublieme Conditioner
De conditioner belooft dezelfde dingen als de shampoo en is bedoeld om droog en dof haar te voeden. Ook dit product is vrij van parabenen. Ik laat de conditioner ongeveer een minuut intrekken en spoel het dan weer uit. Het maakt mijn haar superzacht en ruikt ook heerlijk.


Subliem Masker
Natuurlijk is en masker onmisbaar in mijn haarverzorging routine. Het masker gebruik ik in het onderste deel van mijn haar. Het maakt mijn haar zacht makkelijk doorkambaar.


Sublieme Olie
Olie wordt al eeuwenlang gebruikt in de beauty rituelen van vrouwen. Garnier Loving Blends heeft nu een sublieme olie, deze voedende olie is speciaal ontwikkeld voor alle haartypen. De lichte textuur dring direct door en omhult je haar met een heerlijke rijke geur. Enkele pompjes volstaan voor een schitterende resultaat: voeding, glans, soepelheid en bescherming.



Beauty Tip: Voor een verrijking van je verzorging , voeg een paar druppels olie toe aan je Garnier Loving Blends Sublieme masker.



Heb jij ervaring met Garnier Loving Blends haarproducten? Welke lijn of product is jouw favoriet of spreekt jou het meeste aan? 

Love, 

Elvie