Onlangs lanceerde Dove een nieuwe uitgebreide collectie.
De Dove DermaSpa verzorgingslijn bevat allemaal producten voor je lichaam. Ik was direct benieuwd en heb een aantal producten geprobeerd en vandaag review de DermaSpa Intensive handcrème.

Een goede handcrème is voor mij een absolute must, ik gebruik het de hele jaar door. Er zit altijd een tube in mijn tas en ligt er één op mijn nachtkastje. 

De handcrème zit in een witte gebruiksvriendelijke tube met roze draaidop en bevat 75 ml product.
Deze handcrème bevat Cell-Moisturizers en geeft je meteen een Spa gevoel. Hij gaat de droge huid van je handen meteen verzachten en herstellen. De textuur is lekker luchtig, insmeren gaat prettig en trekt snel in de huid.  



(Verkrijgbaar bij de drogist | 75 ml. voor € 4,39 )


Heb jij de Dove DermaSpa producten al ontdekt, is het iets voor jou?



Een reactie plaatsen

Mogelijk gemaakt door Blogger.