TOM FORD GOODIES


Hi Beauties!

Vandaag deel ik met jullie mijn twee laatste aankoopjes van mijn favoriete beauty merk TOM FORD!




TOM FORD / Traceless Perfecting Foundation 

Door de jaren heen heb ik heel wat verschillende foundations gebruikt en heb een aantal favorieten. Ik heb niet over alle foundations die ik heb gebruikt een review geschreven maar goed, ik heb een nieuwe favoriet!

Traceless Perfecting Foundation is een vloeibare foundation die zorgt voor een prachtige glans, de foundation is medium dekkend en is perfect voor alle huidtypes.

De foundation blijft gedurende de dag goed zitten ongeveer 8 uur. Ik breng het aan met mijn Beauty Blender om dat flawless egale airbrush effect te creëren.

Als je iets meer dekking wilt en een foundation zoekt die langhoudend is, dan zou ik de TOM FORD Traceless Foundation Stick aanraden.



TOM FORD 07 Pink Dusk Lipstick 

Als lipstick junkie test ik natuurlijk heel graag als eerst de lipsticks van alle merken.
De lipsticks van TOM FORD zijn super romig en intens gepigmenteerd, en deze kleur is... prachtig!
Een subtiele, vrij neutrale roze lipstick.

Mijn TOM FORD lipstick collectie:

L/R: 12 Nude Vanilla, 26 Vanilla Suede, 07 Pink Dusk 



Heb jij wel eens make-up van TOM FORD geprobeerd?

Love,

Elvie