The Original Beautyblender


De beautyblender is al een paar jaar een hype. Het is een spons in de vorm van een ei en met deze spons kun je je foundation, concealer en poeders aanbrengen. Het ziet er super schattig uit.


Voordat je de Beautyblender kan gebruiken moet je hem eerst vochtig maken zodat hij minder product opzuigt. Nadat je het vochtig hebt gemaakt zwelt de beautyblender op tot bijna 2 keer zo groot. Het is een unieke eigenschap van de beautyblender wat hem bijzonder maakt. Zo is de beautyblender dus ook zuiniger met je product en je make-up word mooi aangebracht.

Inmiddels gebruik ik de Beautyblender al 2 jaar maar wat vind ik ervan?

Ik houd van de multifunctionaliteit van dit product. Ik gebruik hem voor mijn creme, concealer, foundation, liquid en cream highlighters en ja soms ook voor mijn poeder.
Het resultaat dat de Beautyblender geeft vind ik super mooi! Na alle positieve reviews en youtube video's die ik had bekeken had ik ook niets minder verwacht. Mijn foundation brengt vele malen mooier aan en het geeft een geairbrushed effect.

Ik doe er lang mee... zo een 6/7 maanden. Ik heb 4 verschillende kleuren. Roze, Paars, Zwart, Wit en ook de 2 mini's in het groen en die gebruik ik voor mijn concealer.

De roze gebruik ik voor mijn foundation en poeder, de witte voor mijn highlighter, de zwarte voor mijn bronzer en de paarse is een backup =).

Ik zou wel aanraden om hem elke dag schoon te maken want het is niet heel hygiënisch als je hem niet elke dag reinigt.(tenminste als je elke dag make-up aanbrengt). Je kunt het met zeep en babyshampoo schoonmaken of met de liquid of solid cleanser van Beautyblender.


Maar eerlijk is eerlijk, ik ben gewoon gek op mijn Beautyblender's en het is absoluut een aanrader!


De Beautyblender kun je kopen bij parfumerie Douglas. Het kost €19,95 en je hebt hem super snel in huis zonder verzendkosten!


Love,

Elvie