Cindy-Lou Manizer


Hi beauties! Mijn excuses voor het gebrek aan blogposts, ik voelde me een paar weken niet goed maar ik ben terug. Op Instagram blijf ik wel foto's posten dus daar kunnen jullie mij ook volgen.



Ieder seizoen komen de beauty merken weer met de gaafste nieuwe producten. Er zijn zo veel nieuwe en spannende producten die ik onlangs heb geprobeerd dat ik niet kan wachten om ze allemaal met jullie te delen.

De dames die mij al langer volgen weten dat ik een grote liefde heb voor highlighters...
Geef me de J-LO Glow en I'm good! De laatste jaren ben ik geobsedeerd met de Mary-Lou Manizer highlighter van The Balm cosmetics, één van de meest populaire highlighters. Het is de meest prachige, champagne kleurige highlighter die zo perfect glinstert op de huid. Het is niet overdreven glanzend en je kan de highlighter subtiel aanbrengen of opbouwen voor nog meer shine. Ik zeg altijd 'hoe meer hoe beter!'

Mary-Lou Manizer

Ondanks de vele highlighters die ik heb geprobeerd is Mary-Lou Manizer degene die ik toch altijd blijf gebruiken. Het is een belangrijke product in mijn dagelijkse make-up routine en ik verlaat het huis niet zonder deze beauty aan te brengen.

Laatst heb ik besloten om de Cindy-Lou uit te proberen... Wat ik mooi vind aan deze highlighter is de warmte die het toevoegt aan mijn huid. Het is in vergelijking met de Mary-Lou warmer en heeft een perzik/roze tint. En is perfect voor een getinte huid.

Ik ben blij dat de Cindy mijn huid ook de Mary-Lou effect geeft.. Cindy-Lou Manizer is een geweldige optie voor meiden met een warmere teint die Mary-Lou te licht en cool vinden.

Cindy-Lou Manizer

Cindy-Lou / Mary-Lou


The Balm Cosmetics blijft me verassen en ik heb er nog een favoriete product bij! De producten van The balm zijn o.a. verkrijgbaar bij Cloud10beauty.com

Heeft iemand van jullie de Cindy-Lou Manizer geprobeerd?