Hi beauties! Nieuwe week, nieuwe blogposts. Vandaag ga ik jullie een paar producten van Charlotte Tilbury laten zien.


De producten die ik heb:

Dolce Vita & The Uptown Girl Palette €45,00
Bitch Perfect & Penelope Pink Lipstick €27,00


 Dolce Vita 

Uptown Girl


The Dolce Vita Palette

De kleuren in dit palette zijn een mooie combinatie van koper en bruin, in het palette vind je glanzende tinten. Dit is mijn favoriete palette van Charlotte Tilbury.

The Uptown Girl Palette

Een palette met een combinatie van warme en koele tinten paars/perzik.
Ik ben niet zo enthousiast over de glitter oogschaduw, maar de andere 3 tinten vind ik wel erg mooi en zijn ook meer gepigmenteerd. Wat betreft de houdbaarheid denk ik dat iedereen wel een primer gebruikt om de looks op hun plek te houden.


Bitch Perfect & Penelope Pink


De Kissing lipsticks zijn creamy lipsticks met een mooie, medium tot volledige dekking en een satijnen finish. De lipsticks glijden gemakkelijk over je lippen, houden ze zacht en gehydrateerd en blijven een uur of 2 mooi op hun plek zitten.

Bitch Perfect Lipstick 
Dit is een licht/medium koraal kleurige lipstick met een vleugje roze en warme ondertonen.

Penelope Pink Lipstick
Dit is een mooie subtiele roze/nude kleur.

Ik zeg eerlijk....als je op zoek bent naar een Urban Decay soort creamy/zachte oogschaduw dan zijn deze het niet. Ze zijn eigenlijk vrij hard en de glitter oogschaduw is helemaal niet gepigmenteerd.
Maar als ik het over de kleuren moet hebben.. Ohh ze zijn gewoon prachtig!

De lipsticks die ik heb lijken te veel op elkaar....maar als ik er één moet kiezen dan kies ik voor 'Bitch Perfect' omdat het beter bij mijn huid past, het is net even iets warmer.

De producten zijn o.a. te koop bij Net-A-Porter

Liefs,

Elvie 

2 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.