ARTDECO || ARCTIC BEAUTY COLLECTIE


ArtDeco is één van mijn favoriete merken. De producten vind ik prachtig en vooral de limited edition collecties trekken vaak mijn aandacht.


Arctic Beauty is de nieuwe limited edition winter collectie van ArtDeco. Ik heb een aantal producten ontvangen die ik jullie ga laten zien.



De nieuwe Arctic collectie is geïnspireerd op heptarchie kleurenspectrum wat je kunt vinden in het Noordpoolgebied met ijskristallen, betoverende auroras en gletsjerlandschappen. De collectie heeft
Glinsterende kleuren roze, paars, zilver en goud zorgen voor spectaculaire beautymomenten die elke vrouw doet veranderen in een ‘Arctic Beauty’. Alle producten zijn verkrijgbaar in hoogwaardige verpakkingen met ijskristal design.


Arctic Beauty Blush 'Ice Garden' €19,95





Het pronkstuk uit de collectie is toch wel de blush Ice Garden, een blush met 3 verschillende subtiele tinten.

Hieronder het resultaat van de blush aangebracht op mijn wangen.




Arctic Beauty Highlighter 'Antarctica' €19,95




Er zijn een paar beauty producten die ik niet kan missen in mijn dagelijkse routine en één daarvan is een highlighter.

Deze highlighter is awesome, ik ben er echt dol op!




Glam Vintage Shimmer Cream 'Starlight Rosé' €9,50



De parfumvrije Glam Vintage Shimmer Cream is een soort cream highlighter en zorgt voor een luxueuze glow op je oogleden, je wangen en decolleté.

Hieronder het resultaat van de Shimmer Cream aangebracht op mijn wangen. Best heftig, maar daar houd ik van.

Ogen: Arctic Beauty Highlighter and Eyeshadow Powder/ Wangen: Arctic Beauty BLush/ Lippen: Cool Orchid Lipstick/ Nagels: Crushed Ice


Sparkling Lash Drops 'Platinum' €9,95



De “platinum” Sparkling Lash Drops, verpakt in een handige tube, verzekert magische momenten! De transparante textuur met microfijne zilverdeeltjes, verspreidt zich gemakkelijk, droogt snel en laat een subtiele, langdurige glinstering achter. De gel kan worden aangebracht op de wimpers, of als topcoat op wenkbrauwen, oogleden, wangen of decolleté. De parfumvrije Sparkling Lash Drops is tevens dermatologisch goedgekeurd.

Glam Star Lipgloss 'Glam Frozen Orchid' & 'Glam Frozen Rose' €11,95



Glam Frozen Orchid is een typisch 'my lips but better' kleurtje met heel veel glitter. Een bijzondere en vrij transparante kleur, voelt niet plakkerig aan en blijft tot 2 uurtjes zitten, daarna is het weer tijd om een laagje van deze subtiel maar glanzende gloss aan te brengen.


Glam Frozen Rose is mijn favoriet van de twee, deze draag ik vrijwel iedere dag. Het is een mooie sheer glossje met veel roze en violetkleurige shimmers die veel glans aan je lippen geeft en voor een gezond en fris totaalplaatje zorgt.


Perfect Color Lipstick 'Cool Orchid' & 'Cool Peach' €9,95




En dan de lipsticks!

Cool Orchid is een bijzondere mooie kleur en mijn nieuwe lipstick favoriet! De kleur is echt prachtig.

Nog even de swatches van de lipsticks, zoals je kunt zien is de kleur vooral gemengd met glans.




Art Couture Nail Lacquer 'Couture Crushed Ice' & 'Couture Frozen Land' €8,50




Zonder nagellak zou de collectie natuurlijk niet compleet zijn dit zijn de eyecatchers die je look helemaal afmaken!

Couture Crushed Ice is een metallic roze lakje met een groen/grijze tint erin.
Couture Frozen Land is een metallic zilver.


Ik ben erg blij met deze mooie, nieuwe wintercollectie van ArtDeco. De highlighter heeft mijn hartje gestolen met de poederachtige textuur en glowy finish. De blush vind ik ook erg mooi, al is hij wel wat licht. De Glam Vintage Shimmer Cream vind ik heel mooi, maar is uiteindelijk niet echt iets wat ik dagelijks zou gebruiken. Ik vind de finish te opvallend, ik hou wel van glitters maar wel wat subtieler. De nagellak vind ik gaaf en de lipgloss vind ik prachtig! Oh en Cool Orchid lipstick is een nieuwe favoriet, draag het ook op mijn foto's hierboven.


Alle producten zijn verkrijgbaar in hoogwaardige verpakkingen met ijskristal design. De limited-edition Arctic Beauty collectie is verkrijgbaar bij Douglas vanaf eind oktober 2015.


Wat vind jij van de producten?
Love,

Elvie