Ik ben echt een parfumliefhebber en het liefst neem ik altijd mijn parfum mee in mijn tas.. maar soms is het lastig en vooral omdat ik meestal een 100 ml heb. Dus dan is mijn tas onnodig zwaar en het is zonde voor de mooie flacon.

Reload is geen standaard parfumverstuiver en heeft iets extra's. Reload is een navulbare parfumverstuiver, die je op 2 manieren kunt vullen. Op de pomp manier zoals bij de Travalo verstuivers of je kan hem vullen met het trechtertje wat meegeleverd is.. Daarnaast kun je ook kant en klare mini parfums kopen die je er zo in schuift, hoe handig is dat?





De verstuiver is standaard in het wit verkrijgbaar maar je kan er verschillende hulzen bij aanschaffen om de Reload verstuiver een ander jasje te geven. Daarnaast zijn er ook kant en klare navullingen te koop. Deze navullingen kosten €5.00 per stuk (5ml) en exclusief verkrijgbaar bij Douglas.

De geuren die als refill verkrijgbaar zijn, zijn de volgende:

– Hugo Boss, Boss Ma Vie
– Givenchy, Dahlia Divin
– Hugo Boss, Hugo Woman
– Givenchy, Pi
– Hugo Boss, Hugo Man
– Kenzo, Jeu d’Amour
– Hugo Boss, Boss Bottled
– Juicy Couture, Viva la Juicy
– Issey Miyake, L’eau d’Issey Homme.

Wat vind jij van deze nieuwe parfum verstuiver? Is het iets voor jou?

Love,

Elvie

Een reactie plaatsen

Mogelijk gemaakt door Blogger.