Ari by Ariana Grande


Er is een nieuwe celebrity parfum! ARI by Ariana Grande. De flacon ziet er prachtig uit de geur is lekker zoet, ik zoals jullie weten ben ik gek op zoete geuren!



ARI by Ariana Grande is haar allereerste parfum. Met maar liefst een dubbel platinum album, twee grammy nominaties en de meeste top 10 singles in 2014 wordt het succes van Ariane onderstreept. Haar prachtige krachtige stemgeluid, oprechte persoonlijkheid en eigen unieke stijl maken haar geliefd onder zo’n 39 miljoen instagram volgers en 31 miljoen Twitter volgers. Ze is een van de meest invloedrijke zangeressen van haar generatie. En nu is ze klaar om ook de beauty industrie te betreden met haar geur.
ARI door Ariana Grande is een persoonlijk statement van Grande dat haar unieke karakter belichaamd. De geur is ontworpen door haarzelf en betoverd door haar verleidelijke gevoel voor mode, haar levendige persoonlijkheid en haar energieke podiumpresentatie.
"Ik hou van geuren. Ze zijn iets waar ik al mijn hele leven mee ben vervuld. Het is mijn eerste eigen parfumdebuut, ik wilde dat het heel persoonlijk zou worden en noemde het daarom ARI", aldus Grande. "Het geeft me absoluut weer zoals ik ben. 

De geur is zoet, sexy en verrassend."De heerlijke geur opent met een mix van bessen, geïnspireerd door Grandes sprankelende persoonlijkheid. De ondeugende topnoten transformeren in een vrouwelijk boeket bestaande uit zachte bloemen, een onverwachte draaikolk van marshmallows, romige muskus en blond hout en reflecteren het romantische en sensuele karakter van Ariana.

Topnoten: sappige peer, roze pompelmoes, sappige framboos
Hartnoten: delicate lelietjes-van-dalen, rozenknoppen, vanille orchidee
Basisnoten: marshmallow, romige muskus, licht hout

ARI by Ariana Grande zal vanaf oktober exclusief te koop zijn bij parfumerie Douglas voor €29,95 (30 ml).