Collistar Nude+ herfst make-up look


Hi Beauties! Zoals beloofd, deel ik mijn normcore makeup look met een aantal nieuwe producten van Collistar Nude+ herfst collectie.


Basis: 

YSL Le teint touche éclat foundation
MAC COSMETICS MSF in 'Medium Golden'
COLLISTAR Fard + Sculpting powder
COLLISTAR Camouflage Concealer #2


Wenkbrauwen: 

EYE OF HORUS COSMETICS Dynasty Brow Define "Medium Brown"

Ogen: 

COLLISTAR Magic eye shadow in Perla & Bronzo
COLLISTAR ARTdesign Mascara
COLLISTAR Professional eye pencil #19 GIORDANI GOLD Eye pencil 'Black' 


Lippen: 

COLLISTAR Lip foundation #1
COLLISTAR Lipstick in #36 Marsala


Het is echt wennen zo een natural look, omdat ik de laatste tijd zo vaak valse wimpers draag..
De magic eye shadows zijn prachtig vooral de 'Bronzo' vind ik zelf heel mooi.
De Fard+Sculpting poeder is ook echt een aanrader, ik gebruik het dagelijks sinds ik hem heb en ben er echt enthousiast over de bronzer is perfect, en het is fijn om mee te contouren + ook heel mooi als blush. 

Ik zelf ben altijd heel erg te spreken over de lipsticks van Collistar, naast het feit dat ze verzorgend en creamy zijn vind ik de kleuren ook altijd heel mooi! 


Love,

Elvie