Ik ben altijd kieskeurig als het om haarverzorging gaat, vooral de laatste tijd moet ik uitkijken omdat ik mijn haar te vaak heb laten blonderen is het echt heel droog geworden.
Een tijdje geleden was ik naar een super leuke event geweest van John Frieda en ik kreeg daar de informatie over de nieuwste producten. Daarna heb ik de producten van de Beach Blonde lijn uitgeprobeerd, en ik ben enthousiast!

De Beach Blonde is een nieuwe lijn van John Frieda en is niet zoals de naam doet vermoeden alleen voor blondines, iedereen kan de Beach Blonde lijn gebruiken om beachy lokken te creëren. De lijn bestaat uit een shampoo, conditioner, masker en een sea salt spray.

Om deze look te creëren heb ik mijn haar eerst gewassen met de Cool Dip purifying shampoo voor textuur en glans. Daarna heb ik de Smooth Seas conditioner gebruikt waardoor mijn haar makkelijk doorkambaar en stylebaar is geworden. De geur is zo verfrissend, ik krijg er echt een vakantie gevoel van!

Om mijn haar extra verzorging te geven heb ik ook de Kelp Help deep conditionier haarmasker gebruikt. Heerlijk verzorgend voor een droge hoofdhuid en droog haar.

Sea Salt Spray:  geeft je de hele dag prachtige beachy lokken, even sprayen een paar plukken draaien en even oprollen..et voila! Oh en het ruikt super lekker!





With Love,

Elvie 

2 opmerkingen

  1. Prachtig haar heb je meis!
    Ik ga deze lijn zeker uit proberen, thanks for sharing;)

    xx Tamara Chloé

    www.tamarachloestyleclues.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.