Mac 'Kinda Sexy' Lipstick


Houden we niet allemaal van Nude lipsticks? Ik in ieder geval wel! Ze zijn perfect om dagelijks te dragen, passen bij elke outfit en make-up look.



 oogmake-up Urban Decay Naked 1 

Er is zo veel keuze.. er zijn veel verschillende tinten nude lippenstiften, je hebt van roze-nude tinten tot perzik-nude tinten. Bij elke huidskleur past een andere kleur. Ik persoonlijk vind dat een nude lipstick met een roze ondertoon meer bij lichte huidskleuren past en bij een getinte huidskleur meer een kleur met een peachy ondertoon past. Ik draag zowel roze-nude als peachy-nude kleuren..
Een nude lipstick combineer ik meestal met een heftige ooglook.
En ik vergeet nooit mijn favoriete lipliner te gebruiken.. makeupforever aqua lips 2c het is mijn favoriet! Het gaat met elke nude lipstick. Ik trek de lijn net buiten mijn eigen natuurlijke liplijn voor vollere lippen. Ik vind het mooi maar ik begrijp dat het niet voor iedereen is.

Kinda sexy is een mooie nude lipstick die heel dicht in de buurt komt van mijn eigen kleur lippen, net iets donkerder..  Kinda Sexy is een matte lipstick. Ik ben sowieso fan van de matte lipsticks van Mac omdat ze vaak goed blijven zitten en mooie intense kleuren hebben.

Wat vinden jullie van deze kleur ?

Love,

Elvie