Urban Decay Naked Palette Make up Look




Hallo mijn liefjes, Ja, ik weet dat ik te lang afwezig ben geweest

Ik heb last van te veel druk en stress en om eerlijk te zijn had ik meer ademruimte nodig. En heb de laatste tijd ook het gevoel dat ik iets niet goed doe... Ik heb afwisseling nodig in mijn leven.. er mist iets... maar ik weet niet wat ik voel het alleen. Anyways genoeg drama gepraat, laten we het over de beauty details hebben




De producten die ik heb gebruikt: 

Basis: 

Motives Cosmetics Perfecting Face Primer
Max Factor Miracle Match Foundation "Bronze 80"
L.A. Girl Pro Concealer
The Balm Cosmetics "Mary Lou Manizer" Highlighter
Guerlain Terracotta Bronzer "03"
Mac "Gingerly" Blush


Wenkbrauwen: 

Eye of Horus Cosmetics Dynasty Brow Define "Medium Brown"

Ogen: 

Urban Decay Naked 1
Inglot AMC Eyeliner Gel 77
Urban Decay Perversion Mascara


Lippen: 

The Balm Cosmetics "Mia Moore" Lipstick

Wimpers: 

Huda Beauty Lashes "Samantha"