Collistar komt voor de zomerperiode met een nieuwe Bronzing Powder Duo: Terra Abbronzante Duo. De Collistar Terra Abbronzante Duo is beschikbaar in vier kleurenvariaties: Cortina, Portofino, Amalfi en Taormina.


Ieder keer sta ik weer versteld van de nieuwe producten van Collistar, dus ik was ook erg benieuwd naar deze nieuwe bronzers. Voor mijn make-up look van vandaag heb ik de "Amalfi" gebruikt. 


Een bronzer is voor mij onmisbaar en gebruik het bijna iedere dag. Ik gebruik het meestal om te shapen en met deze bronzer van Collistar is het goed gelukt, ik vind hem serieus prachtig! 





Hoe mooi is dit! De bronzer is goed gepigmenteerd en blijft lang goed zitten. Bovendien zijn ze echt bruin en niet oranje. Wat ik nog meer prettig vind aan deze bronzer is dat je het goed in laagjes kunt aanbrengen en het vlekt niet. 



De Collistar Terra Abbronzante Duo's kosten €35,75 en zijn verkrijgbaar bij de luxe parfumerieĆ«n.

With Love, 

Elvie 

Een reactie plaatsen

Mogelijk gemaakt door Blogger.