Hi Beauties! Ik ben er weer met een make-up look.. Voor deze look heb ik vooral producten van Bobbi Brown gebruikt. Ik ben totaal geobsedeerd door Bobbi Brown makeup!



De producten die ik heb gebruikt: 


Basis: 

Catrice Cosmetics Prime and Fine Pore Refining anti-shine base.
Rimmel Wake Me Up Vitamin C Skin Brightening Foundation 300 Sand
L.A. Girl Pro. Concealer "Classic Ivory"
The Balm Cosmetics Highlighter "Mary Lou Manizer"
Milani Blush "Dolce Pink"


Wenkbrauwen: 

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade in "Dark Brown"

Ogen: 

Urban Decay Primer Potion
Bobbi Brown Long Wear Cream Shadow "Cool Lilac".
Bobbi Brown Metallic Eye Shadow "Velvet Plum"
Too Faced "Better than Love/Sex" Mascara
Flormar Style Matic Eyeliner "S04" (Waterline)

Lippen: 

Clinique "Sweet Pop"

Wimpers: 

House of Lashes "Iconic"





Love,

Elvie

2 opmerkingen

  1. Hey elvie, Welke concealer en foundain zijn goed? liefs destiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :))))))

    http://take-my-style.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.