Anastasia Beverly Hills Lipgloss - Undressed, Dainty & Candy Coral




Hallo mijn beauties! Wie mij kent weet dat ik een sucker ben voor lip producten! Ik heb er nooit genoeg van =). Sinds kort heeft Anastasia Beverly Hills een aantal nieuwe producten aan haar assortiment toegevoegd, waaronder lipgloss in 34 tinten.
Vandaag laat ik jullie mijn 3 favoriete kleuren zien: Undressed, Dainty en Candy Coral.



De geur van de Anastasia Beverly Hills Lip Gloss is super lekker. Het ruikt naar vanille cake/ buttercream waar ik verliefd op ben. Het ruikt zo lekker dat je het serieus op wilt eten. De geur verdwijnt na een paar minuten. De textuur is niet plakkerig en de formule is lekker hydraterend en droogt mijn lippen niet uit.

Deze lipglossen zijn verpakt in simpele slanke hulzen van 4,5gr. De applicator is een platte sponsapplicator, wat erg prettig in gebruik is. Er komt voldoende gloss van af.

Hieronder swatches:




Conclusie

De Anastasia Beverly Hills Lip Gloss vind ik erg fijn. De kleuren zijn prachtig, de textuur is niet plakkerig of uitdrogend. Super mooie glans en ruikt ook nog eens heel lekker.


 "Dainty"

"Undressed"

"Candy Coral"


Ze zijn verkrijgbaar via Anastasiabeverlyhills.com en kosten $16,00 per stuk. In Nederland zijn ze helaas nog niet verkrijgbaar.

Wat vinden jullie van de kleuren?