Yaay! Zoeva komt weer met een prachtig oogschaduw palette. Dit palette heet "Cocoa Blend Palette" een mooie palette welk een aantal prachtige oogshaduwtinten bevat. Vandaag deel ik een make-up look en swatches met jullie.




Wat een prachtig palette is dit zeg...een palette waarmee je veel mooie looks kunt creƫren.
De textuur van alle oogschaduws is fantastisch, super zacht en goed gepigmenteerd. Daarnaast brengen de oogschaduws gemakkelijk aan en blenden goed. Mijn favoriet is de "Pure Ganache" zo mooi! "Substitute For Love is heel mooi voor in de arcadeboog, "Freshly Toasted" en "Warm Notes" ook.


Naast het pakket kreeg ik een reep chocolade! Zelf ben ik gek op chocolade en ik kan er geen genoeg van krijgen en dat wisten ze natuurlijk ;)

Hieronder swatches

L/R: Beans are White, Subtle Blend, Warm Notes, Sweeter End, Bitter Start

L/R: Delicate Acidity, Infusion, Freshly Toasted, Substitute for Love, Pure Ganache



Mijn liefde voor Zoeva wordt steeds groter. De kwaliteit is super en het is daarnaast ook zo betaalbaar! De Zoeva Cocoa Blend Palette zal vanaf 1 juni 2015 te koop zijn via www.zoeva-shop.de


Wat vinden jullie van dit palette?

1 opmerking

Mogelijk gemaakt door Blogger.