SkinnyMint Teatox 28 Day Ultimate Teatox





Hallo beauties! Vandaag is het een review dag.

Een maand geleden begon ik met mijn 28 dagen Teatox met Skinnymint!


Voor degene die nog niet hebben gehoord over SkinnyMint. SkinnyMint is een 2 stappen detox programma. Het is een detox thee = teatox, die belooft een gewichtsafname na 4 weken en helpt bij het reinigen en ontgiffen van het lichaam.. Je krijgt de morning boost en de night cleanse, in de morning boost zitten 28 theezakjes en in de night cleanse 14 theezakjes. De morning boost drink je elke ochtend en het helpt om de stofwisseling te verhogen en geeft je energie gedurende de dag. De night cleanse helpt om de opgeblazen gevoel te verminderen en versnelt het verteringsproces. En deze drink je om en om..

Ik ga niet liegen, ik heb geen Adriana Lima body gekregen na 4 weken.. maar ben toch wel 2.5 kilo afgevallen en daarnaast voelde ik me ook energievol en helemaal niet opgeblazen.

De SkinnyMint teatox afslankthee is ontwikkelt door verschillende natuurlijke ingrediënten te combineren. De natuurlijke ingrediëntenmix zorgt voor gewichtsverlies en daarnaast geeft het ook een energie boost en heeft het een reinigende werking.

In deze mix van kruiden zit senna.... waarvan bekend is dat het de meest krachtige laxerende kruid is dat er bestaat. Ik zal er niet te diep op ingaan, maar ik moet zeggen dat mijn darmen wel goed in beweging zijn gekomen.

Ik heb in ieder geval genoten van de smaak van de thee.. vooral de Morning Boost vond ik lekker fruitig en zoet.

De 28 Day Ultimate Teatox van SkinnyMint kun je hier bestellen.