Ik vind Rituals een heerlijk merk en ben vooral gek op de limited edition producten. Elke winter en zomer heeft Rituals een limited edition Ritueel speciaal voor het seizoen.


Rituals heeft weer een limited edition ritueel speciaal voor de zomer : Mandi Lulur, het is geïnspireerd op het Mandi Lulur Ritueel.


Mandi Lulur

Lulur betekent 'de huid bedekken' en Mandi betekent 'bad'. Mandi lulur behandelingen zijn oorspronkelijk ontstaan op het eiland Java, maar worden voornamelijk veel toegepast op Bali. Een mandi Lulur behandeling wordt gezien als de meest luxueuze treatment die je kunt ondergaan. Vroeger was deze behandeling uitsluitend voor de koninklijke failie bedoeld. Gelukkig kan tegenwoordig iedereen genieten van een Mandi Lulur behandeling!

Het is een eeuwenoud ritueel uit het Javaanse koningshuis. De indonesische prinsessen namen veertig dagen voor hun huwelijk deel aan een reinigende ceremonie om hun huid te laten stralen.

De collectie bestaat uit een Shower Foam, Bath Foam, Body Scrub, Body Cream, Fragnance Sticks en een Scented Candle (klein en groot). De producten zijn verrijkt met de Aziatische plant Fragipanibloem en rijstmelk.

Mandi Lulur combineert de zoete karakteristieke bloemige geur van Fragipani met de romige essence van rijstmelk



Ik laat jullie 3 overheerlijke producten zien uit deze collectie

Mandi Lulur Body Scrub € 19,50

Dit is een suiker scrub, persoonlijk vind ik een zout scrubs lekkerder maar de fijne scrub korreltjes in deze scrub zijn toch wel hard genoeg om je huid effectief te scrubben.

Ik scrub mijn huid 1 keer in de week om de dode huidcellen op mijn lichaam te verwijderen waardoor mijn huid er glanzender en mooier uit ziet..Ik vind het belangrijk om altijd verzorgde, zachte, glanzende benen te hebben. Daarnaast zorgt scrubben er ook voor dat je mooier en sneller bruin wordt.


Mandi Lulur Body Cream € 18,00

De bodycreme's van Rituals zijn zo fijn, ik ben gek op de geur van Magic Touch. Mandi Lulur heeft ook zo een zachte zoete geur en dit is mijn favoriete product uit deze collectie. Het is heerlijk romig en nadat ik mijn huid heb ingesmeerd voelt het lekker zacht en gehydrateerd aan. Er zit een subtiel shimmer in waardoor je huid een mooie glow krijgt.. het is net een highlighter voor je lichaam.

Mandi Lulur Scented Candle 290 g voor € 17,50 | 

Ook de geurkaarsen van Rituals vind ik lekker. Ik gebruik altijd geurkaarsen in mijn huis



Al met al ben ik zeer te spreken over de Mandi Lulur collectie. Ik vind het altijd zo leuk dat ze elke zomer weer iets nieuws uitbrengen. Mijn persoonlijke favoriet is de body cream, ik vind het altijd jammer dat het tijdelijk verkrijgbaar is. 


De producten zijn te koop bij Rituals winkels en in de webshop

Hebben jullie de Mandi Lulur producten al gespot? Zo ja, wat vinden jullie ervan? 




Een reactie plaatsen

Mogelijk gemaakt door Blogger.