Look of the Day: Winged Liner / Pink Lips



Hi dolls! Vandaag wil ik mijn "Look of the Day" met jullie delen...

 
Gezicht
Als basis gebruik ik mijn Motives perfecting face primer. Voor een mooie dekking heb ik mijn favoriete foundation gebruikt, Armani Luminous Silk Foundation. Als je op zoek bent naar een goede foundation en daarin wilt investeren, dan is deze foundation echt een aanrader! Onder mijn ogen creër ik nog wat dekking met de Make up Forever camouflage palette.


Lippen & Blush
De lipstick die ik draag is een van Chanel. Het is een zacht roze lipstick uit de Coco Shine lijn en het heet "Chance" #56 . Het is een hydraterende lipstick en licht dekkend.

Shimmer Brick van Bobbi Brown in 'Bronze' heb ik als highlighter gebruikt, super mooi! Ik gebruik altijd best veel highlighter en ik houd er heel veel van. De shimmer brick is niet alleen op de wangen maar ook als oogschaduw 'Prachtig'. Mijn blush is ook van Bobbi Brown, in de kleur 'Pastel Peach' een mooie matte peachy kleur.


Ogen
Voor mijn ooglook heb ik 2 matte kleuren uit mijn nieuwe Zoeva Cocoa Blend palette gebruikt; Bitter Start en Substitute for love. Omdat ik mijn oogmakeup subtiel wil houden heb ik geen valse wimpers gebruikt, maar alleen mascara van Too Faced "Better then Love" (eigenlijk "Better then Sex" maar mijn vriendin heeft het uit Dubai meegenomen en daar is de naam dus anders). En als laatst een product waar ik eigenlijk niet zonder kan, eyeliner! Ik heb die van Inglot gebruikt mijn favoriet, wauw zwarter kan een eyeliner niet zijn!

Mijn wenkbrauwen heb ik een beetje ingekleurd met Dynasty brow define van Eye of Horus cosmetics.

Mijn lenzen zijn van Desio Lens in Icy Blue. Mijn favoriete kleur tot nu toe!