Goed nieuws voor de Urban Decay fans!  Urban Decay komt terug naar Nederland en gaat verkocht worden bij ICI Paris XL! Yaay ik ben zooo blij! Persoonlijk ben ik altijd al fan geweest van Urban Decay het is een van mijn favoriete merken. Toen ik bij Sephora werkte was het ook één van mijn favoriete merken en ik kon niet zonder mijn Naked palette!



URBAN DECAY, de make-up junkies kennen het merk ongetwijfeld wel van de Naked palettes en primer potions. Sinds Sephora weg is hebben we het merk zo erg gemist! Maar gelukkig is heel binnenkort WEER te koop in Nederland en wat leuker is, is dat je ALLES van het merk kunt kopen. Geen klein schapje met een paar producten maar echt alles! =)


Gisteren was ik samen met Dilan en Soumaya naar het Urban Decay event geweest in Amsterdam.
De trip begon niet zo goed, want de trein veranderde van route zonder een melding... dus we zijn in Amsterdam Zuid uitgestapt en hebben maar de taxi gepakt om toch op tijd aanwezig te kunnen zijn.

Het event begon om 5 uur. We werden hartelijk ontvangen met allerlei lekkere drankjes en hapjes.
We kregen informatie over de geschiedenis van Urban Decan en hoe het ongeveer is ontstaan. 
De oprichters 2 dames uit LA Wende en Sandy wilden iets anders op de markt zetten. Midden jaren 90 bestonden de kleuren uit beige, rood en roze (saai) en zei wilden paars eb groen op nagels en dat bestond niet .. dus ze zijn vanuit Laguna beach een beetje gaan testen en er kwamen vij snel hele mooie tinten naar voren.. het sloeg meteen aan en nog steeds 20 jaar later hebben we allemaal producten zoals "Smog" en "Acid Rain".. en wat vooral wat het merk anders maakt is dat je het mag gebruiken om jezelf te laten zien.. laat maar zien wie je bent!



Voor wie is dit merk? voor iedereen die van beauty houdt.. makeup verslaafden echt beauty junkies.. wat is een beauty junkie? iemand die verliefd is op makeup en het liefs de hele dag met makeup bezig is..  Het is een merk waarbij alles anders kan.

Wat Urban Decay zo speciaal maakt is dat het gemaakt is door makeup junkies voor makeup junkies..

Vervolgens kwam een makeup artist van Urban Decay. Zij vertelde over Urban Decay en gaf een presentatie. Daarnaast maakte ze een model op met producten van Urban Decay.

Daarna was het tijd om zelf de producten te zien en swatchen. Onwijs mooie producten, lipgloss, primers lipsticks blushes, suupermooi! Ze hebben zo veel mooie producten, voor elke huidtype hebben ze wel een product.. Als je op zoek bent naar een oogschaduw primer, kijk dan zeker eens bij Urban Decay!


Daarnaast mochten we onszelf op laten maken door een van de makeup artiesten van Urban Decay.

Eerlijk is eerlijk, ik ben ALTIJD zeer enthousiast geweest over de producten van Urban Decay en ik ben echt super blij dat het weer in Nederland verkocht zal worden. 

Urban Decay is vanaf 26 mei in de winkels bij ICI Paris XL en vanaf volgende week online! Op de website zijn alle producten verkrijgbaar en exact een maand later in de Kalverstraat in de ICI Paris XL... We Can Not Wait!





Ken jij dit merk al? 

2 opmerkingen

  1. Hoe fijnnnnnnn!!! Wat een leuk nieuws. Hoef ik niet speciaal in Barcelona opzoek naar mijn favo productjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.