Vorige week kreeg ik enkele nieuwe producten van L'Oréal Paris binnen, ze hebben een nieuwe lijn en ik heb gisteren een make-up look gemaakt met een aantal nieuwe make-up producten. 



Ik ging voor een warme oog look met bronze en goudtinten. Als basis gebruikte ik een primer van Make up Revolution, daar overheen gebruikte ik het Selfie palette van Make up Revolution en de mono eyeshadow van L'Oréal Paris in "Gold Mania". Zwarte liquid liner van The Balm een eye pencil van Giordani voor de waterlijn, en it's done!

Op mijn lippen draag ik de gloss van L'Oréal "505 Never Let Me Go", heerlijke kleur! Met een mooie nude lipliner van Collistar "8". Mijn highlighter is van Make up Revolution "Goddess of Love Golden" en als laatste blush van Milani "Luminoso" (Favoriet!)


GEZICHT:

L'Oréal Paris Glam Bronze GG Cream. (SPF 25) €14.99

GG staat voor Genius Glow en is een BB cream en bronzer in één. Zo creëer je een natuurlijke, egale teint met een instant sunkissed effect. Glam bronze GG cream hydrateert de huid 24 uur en heeft bronzing micropigmenten die zich aanpassen aan de huidtint. Corrigeert imperfecties en zorgt voor een natuurlijke, egale teint zoals een BB cream.

Je brengt het als een BB cream of getinte dagcreme aan op het gezicht met je vingers, een foundation kwast of een beauty blender. 

Ik zelf heb het als foundation primer gebruikt.. heb het gemixt met mijn foundation van Giordani voor een mooie glow en voor meer dekking... Maar in de zomer/op vakantie zou ik het zeker zonder foundation gebruiken. 

Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation SPF 15 "Natural Beige"

L'Oréal Paris Glam Bronze La Terra face & body sun powder €15.99Dit is een bronzing poeder die kan worden gebruikt voor zowel gezicht als lichaam.

Mac Pro Longwear Concealer "NC30"

Ben Nye Luxury Powder "Banana"

Milani Blush "Luminoso"

Make up Revolution Goddess of Love Triple Baked Highlighter "Golden Goddess"


OGEN:

L'Oréal Paris Color Riche L'Ombre Pure "500 Gold Mania" €9.99
Deze oogschaduw combineert poeder met een unieke gelformule, waardoor deze een diepe kleurintensiteit heeft en makkelijk aan te brengen is.

Make up Revolution #Selfie palette en primer

The Balm Schwing Liquid Black Liner

Giordani Gold Eye Pencil "Black"

Eye of Horus Dynasty Brow Define "Medium Brown"


L'Oréal Paris Volume Million Lashes WP (onderwimpers) €17.99
LIPPEN

Collistar Professional Lip Pencil "8"

L'Oréal Paris Xtreme Resist Gloss "505 Never Let Me Go" €9.99


Mijn witte crop top is van Sheinside




Enjoy your day!

Liefs,

Elvie




Een reactie plaatsen

Mogelijk gemaakt door Blogger.