3 skincare producten waar ik momenteel niet zonder kan




Vandaag laat ik jullie 3 producten zien die ik al een tijdje heb en heel regelmatig gebruik..




TruSelf Organics Detoxifying Mask 

Dit is mijn favoriete masker van 2015. 
Ik ben een beetje obsessief als het om huidreiniging gaat. Ik gebruik minstens één keer per week een masker, exfoliëren doe ik een paar keer per week, was het minimaal 2 keer per dag en probeer heel veel water te drinken. Omdat ik dagelijks make-up gebruik vind ik het heel belangrijk om mijn huid ook mooi schoon te houden. Ik ga weleens uit en kom heeeel moe thuis maar ik vergeet nooit mijn make-up eraf te halen en mijn huid goed te reinigen. 

Voor een gezonde, stralende huid is een verzorgende masker van essentieel belang. Ik gebruik sinds een paar maanden de masker van TruSelf Organics en ik ben zo tevreden! Het masker komt in een poedervorm en voordat je jezelf ermee onder kunt smeren, moet je het mengen met water of appelazijn. 10 tot 30 minuten laten drogen en je gezicht met warm water wassen. 

Volg ze op Instagram, @truselforganics of neem eens een kijkje op hun website!
http://truselforganics.com/



Philosophy "Purity"

Ik heb eerder over dit product gepost, hoe vaker ik het gebruik hoe groter mijn liefde wordt voor deze reiniger. De textuur is rijk en na het wassen van mijn gezicht met het product voelt mijn huid zacht en schoon aan. 

Ik masseer het zachtjes op mijn droge huid en vervolgens was ik mijn gezicht met warm water, et voila! een brandschoon huid =). Je kunt ook een washandje gebruiken maar ikzelf vind wassen lekkerder en makkelijker.





Embryolisse Lait-Creme Concentré + Gloss

Dit is mijn eerste product van Embryolisse. Ik heb zo veel goede verhalen over de "Lait Creme Concentré" gehoord, dus ik was er wel benieuwd naar. Sinds Maart begon ik het te gebruiken en sindsdien heb ik geen ander gezichtsproduct gebruikt.. Ik weet niet of het een "wonder middel" is maar ik kan wel zeggen dat het heerlijk aanvoelt op mijn huid en mijn huid zacht maakt. 
De gloss heeft een zachte textuur en is zeer fijn om aan te brengen op de lippen. Het hydrateert, verzorgt en beschermt. 

Embryolisse heeft de twee producten gecombineerd: De iconische Lait Creme Concentré en een nude licht glanzende gloss voor de lippen in een handige verpakking. Handig voor in de handtas met een avondje uit, na je werk of om te gebruiken na het sporten. 

Prijs: € 14,99 exclusief verkrijgbaar via embryolisse-shop.nl



Wat gebruik jij veel de laatste tijd?