Lieve beauties!
Ik heb een heeeele leuke winactie voor jullie!
Je kunt de hele zomer collectie "Here Comes The Sun" t.w.v. €166 winnen van ARTDECO! Deze heb je al eens eerder voorbij zien komen op mijn blog en instagram als het goed is :)) Kort geleden had ik er een blogpost over geschreven en op instagram gedeeld.

Mijn blogpost waarin ik de producten van de "Here Comes The Sun" collectie gebruik.

Hoe maak je kans:

1.Like Cosmocalista op Facebook: www.facebook.com/cosmocalista

2.Like ARTDECO op Facebook: www.facebook.com/artdeco.netherlands

3.Tag ons in je meest ultieme vakantie met "Here comes the sun - ARTDECO en vermeld erbij waarom je de Here Comes the Sun Limited Summer Collectie verdient.


Diegene met de leukste foto wint!


Spannend! Op 13 juli maken we de winnares bekend!




Good luck!

2 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.