De meeste van jullie weten dat ik geobsedeerd ben door highlighters... Highlighters zijn één van mijn favoriete make-up producten. Ik ga de deur ook niet uit zonder mijn highlighter op.  Ik ben altijd op zoek naar mooie highlighters en blijf verzamelen, ik kan gewoon niet zonder. Niets maakt me blijer dan een mooie glowy JLO huid..  Ik ben ook nooit fan geweest van matte looks. Ik ben echt van de glanzende huid.



Één van mijn eerste favoriete highlighters is Dior "Amber Diamond" Het is een highlighter met 5 verschillende tinten.  Daarna heb ik de Mary Lou Manizer ontdekt... en ja! het is mijn ALL-TIME-FAVORITE highlighter geworden.. echt super mooi.. een goed gepigmenteerde highlighter met een champagne gouden gloed en het geeft echt een stralende look.. Nog een hele mooie is die van Nars (Albatross). Een highlighter met een gouden gloed met glitters.
Mijn laatste ontdekking was de diorskin nude tan transat edition.. een super gepigmenteerde champagne gouden highlighter, helaas is het limited edition.

Daarnaast heb ik 2 favoriete liquid highlighters. Gerard Cosmetics BBPlus illuminating creme en de Nars Copacabana Illuminator.

Op de foto's hieronder draag ik mijn favoriete highlighter! The Balm Mary Lou Manizer 




The Balm Mary Lou Manizer is o.a. te koop bij Alice & Jo en kost €20.50


2 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.