Remington Event


Als beauty blogger wordt je regelmatig uitgenodigd voor events waar bedrijven en merken hun nieuwe producten presenteren. Ik zelf heb helaas geen tijd om alle superleuke events te bezoeken, daarom dat ik echt heel af en toe aanwezig ben bij een event.


Vorige maand was ik aanwezig bij de Remington event. Een event waar de nieuwe Remington Curl Revolution werd gepresenteerd.
Ik ging er samen met mijn bestie Dilan van Lenoir Magazine heen. En Maya van Lipsticknews.nl was er ook =) het was super gezellig!
Het event werd gegeven in Studio 13 bij de Keizersgracht. Een mooie locatie en een prachtige witte pand, perfect om mooie foto's te maken.


Samen met Maya op de foto =) 

We mochten de tang ook zelf uitproberen en werd ons haar mooi gestyled. 


We kregen een korte introductie over het product en Ilham Mestour (die o.a. het haar van Naomi Campbell en Doutzen Kroes doet) ons tips en tricks verteld. 




Met Ilham op de foto =)




Na afloop kregen we de Curl Revolution mee in ons goodiebag.
De Curl Revolution is verkrijgbaar bij o.a. V&D, Douglas, Bol.com en Wehkamp.
Wil jij ook de Remington Curl Revolution? Neem dan een kijkje op mijn Facebook pagina

Na het event gingen we lekker sushi eten =) @lenoirmagazine @lipsticknews



Dit was mijn make-up look voor het event.. ik ging voor de natural make-up look met nude lippen.