Ik heb de 5 nieuwe kleuren van de luxe lijn van Oriflame, Giordani Gold getest. De lipsticks zijn echt zoals de naam ook al zegt 'juweeltjes'. Ik vind de luxe gouden hulzen van deze lipsticks alleen al prachtig, alleen al daarom wordt je er hebberig van. Vandaag laat ik ze aan jullie zien. Kijk je mee?
Kasjmierzachte lipstick met een krachtige mix van moisturisers, voor prachtig verzorgde en gehydrateerde lippen. Intense kleur in klassieke tinten met een weelderige, crèmige finish en medium dekking die uren houdt. Gepresenteerd in een exclusieve gouden verpakking - dit is hèt sieraad voor in je handtas.

De oriflame Giordani Gold Jewel Lipsticks zijn verkrijgbaar in 11 mooie kleuren.
De kleuren zijn sheer, voelen onwijs zacht en romig aan op de lippen en geven een glansje.


L/R: Beige Suede, Pink Delicacy, Violet Dawn, Frosted Rose, Red Attraction



 BEIGE SUEDE

Dit is een bruin/nude lipstick die je elke dag wel zou kunnen dragen. 



PINK DELICACY
Pink Delicacy is een warme zachtroze kleur. 


VIOLET DAWN
Violet Dawn is een paars bruine lipstick... een mooie gewaagde herfst kleur. 


FROSTED ROSE

Frosted Rose heeft een lichte dekking met veel glans, frosted finish en een koele roze ondertoon


RED ATTRACTION
Red Attraction is een rode lipstick met een transparante dekking...



Ik ben wederom enthousiast over de lipproducten van Oriflame!

Het zijn mooie draagbare kleuren, mijn favorieten zijn Beige Suede en Frosted Rose. Dit zijn mooie kleuren die echt bij me passen :P.

De lipsticks kosten nu tijdelijk €11.99 in plaats van €18.00


Welke kleur is jouw favoriet?




2 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.