Nieuw! Douglas eigen merk make-up


Wow, Douglas is onlangs met een eigen make-up lijn gekomen. De make-up lijn heeft de naam Beautify You en heeft een enorm uitgebreid assortiment, waar je wel met elk huidtype een product kunt vinden dat bij je past.
En alle producten zijn volledig dierproefvrij...en bevatten ook geen parabenen.



Ik ontving een pakket met producten om te reviewen. Ik was direct heel benieuwd naar de kwaliteit van de producten en kon niet wachten om ze te testen.

De producten die ik heb getest:
Longlasting 12H Foundation – So Beige €19,95

Ik heb de foundation aangebracht met mijn beauty blender en daarna veel bronzer moeten gebruiken omdat de kleur echt veel te licht voor mijn huid is, smeert fijn uit, dekt wel goed maar helaas nog niet genoeg voor mij om definitief te beoordelen.

 
Douglas Aquarelle powder 01 – eyeshadow €14,95

Ik ga niet liegen, ik kan vertellen hoe mooi ik deze bronzer vind en hoe mooi hij eruit ziet. Het is echt een eye candy... Maar ik kan geen pigment zien... Dit vind ik persoonlijk wel heel jammer. Nadat ik met mijn vinger heel hard in het doosje heb gewreven kwam er een klein beetje glitter vanaf... bijna geen resultaat zo jammer!

Deze Aquarelle Eyeshadow kan trouwens ook nat aangebracht worden voor meer kleurintensiteit.

Douglas Aquarelle powder – bronzer/blush €16,95

Hier was ik zo benieuwd naar, het ziet er suuuper mooi uit! Maar helaas ook veel te weinig pigment..Ik had echt een mooie pigmentatie verwacht maar ik moest behoorlijk wat laagjes aanbrengen voor een subtiele effect. Ik vind de middelste champagne kleur wel prachtig als highlighter!
Douglas The Kajal – black €9,95

Perfect voor smokey eyes.. een lijntje trekken even alles blenden et voila! een smokey effect!
Creamblush – 01 Rose Rabbit €12,95

Blush draag ik elke dag en meestal in poeder vorm. Wat ik heel mooi vind aan deze creamblush is dat het effect subtiel is en lang blijft zitten. Ik vind dit een heerlijk product voor de zomer omdat het lang blijft zitten plus het geeft me een frisse en blozende uitstraling! Daarnaast is de verpakking ook super cute, love it!
Lipstick Joli Rose €12,95

Mijn favoriet =)

Deze kleur lipstick is zo mooi, en zeker een aanrader. Perfecte kleur en pigmentatie met een matte finish. Voelt lekker zacht aan op mijn lippen.



Douglas Mascara Boom Eyes €12,95

Dit is een fijne mascara met een handig borsteltje met een balletje, heel handig en goed bedacht. Het effect is ook heel mooi, met veel volume en goede seperatie.



Eyeshadow base €7,95

Een oogschaduw basis in poedervorm, in eerste instantie dacht ik dat het een oogschaduw was ik heb nog nooit een oogschaduw basis in poedervorm gehad, ik denk dat het vooral goed zou werken bij mensen met een vettige oogleden. Ik zelf hou van een beetje glans dus dit zal niet mijn favoriete primer worden.. maar ik kan het prima gebruiken als transition kleur oogschaduw voor boven de crease.

Hieronder zie je mijn look met een aantal producten van Douglas. Op mijn gezicht draag ik de foundation met bronzer eroverheen omdat de kleur veel te licht is voor mijn huid.
Heb jij Douglas Makeup uitgeprobeerd? Wat vind je ervan?