Zo classy als het klinkt... een terracotta kleurige lipstick met een semi matte finish. Het is een go-to herfst/winter kleur waar ik zelfs momenteel geen genoeg van kan krijgen.

Ik heb het over Gerard Cosmetics lipstick in 1995. Je hebt er vast van gehoord als je Jaclyn Hill volgt. Ze is een visagist en Youtube beauty guru, die een samenwerking met Gerard Cosmetics is aangegaan en deze lipstick heeft gecreërd. Geïnspireerd door de rood/bruine tinten lipsticks uit de jaren 90.Deze lipstick heeft geen super romige textuur, dus breng wel een beetje moeilijk aan. Maar het voelt super zacht aan op de lippen en droogt niet uit. De lipstick blijft bij mijn tot 3 uur zitten.Het is een zeer makkelijke kleur te dragen, je kunt het combineren met verschillende looks.Is het een kleur wat ik al in mijn bezit had? Nou.. in ieder geval niet veel =) en laten we eerlijk zijn.. alleen de verpakking al, is toch super mooi! 


Heeft iemand van jullie al de 1995 geprobeerd?


2 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.