Collistar Art Design Lipsticks


Lipstick is zoals jullie al weten mijn favoriete make-up product (en highlighter). Ik krijg er nooit genoeg van, hoeveel ik er ook heb!



De nieuwe Collistar Art Design lipsticks moeten je lippen voeden, kleuren en hydrateren. En dankzij de formule met rode bessen extract helpt het ook je fijne lijntjes te reduceren. Ze zijn te koop in 18 verschillende kleuren en ik heb er 6 mogen testen.

De lipsticks zitten in mooie goudkleurige hulzen en zien er onwijs mooi en chique uit!  Gouden hulzen vind ik altijd prachtig en het oogt ook heel luxe. Love it!

Ik heb de volgende kleuren van de Rossetto Art Design lipsticks getest

Cashmere 
Deze nudetint doet me aan 1995 denken, een van mijn favorieten van Gerard Cosmetics. Ik vind hem super mooi en het pas ook heel goed bij mijn huid.


Geranio
Een opvallende koraal/perziktint. Ook deze kleur lipstick vind ik mooi.


Ciclamino
Wow... een super mooie fuchsia tint.. Lekker intens en heel mooi.


Papaya
Een alledaagse zachte koraal tint. Deze tint maakt me uitstraling net wat frisser.


Passione
Passione is een knalrode kleur en wow net zoals de andere lipsticks ook super gepigmenteerd!

Viola Orchidea
Wat een super mooie kleur! Viola Orchidea is een hele intense prachtige kleur... chic en uniek.

Alle lipsticks hebben een zachte textuur die makkelijk smeren en blijven lang zitten..


Hieronder swatches van de lipsticks:



Wat kan Collistar toch fantastische lipsticks maken!
Ik ben erg tevreden over de Collistar Art Design Lipsticks die allemaal intens en bijzonder van kleur zijn, een romige textuur hebben en daardoor lekker smeren als balsem.

Mijn favoriete kleuren zijn: Cashmere, Ciclamino en Papaya! Op de foto hieronder draag ik Ciclamino 


Je ontvangt nu tijdelijk bij je aankoop van de Art Design lipsticks een perfecte matching lip pencil.
Collistar Art Design lipsticks zijn verkrijgbaar voor €23,95 bij de parfumerie.


Welke kleur vind jij het mooist?