Me, Gillian en Naomy

Afgelopen week was mijn vriendin Gillian jarig, we hebben haar 25e verjaardag gevierd in de Skylounge. Ik dacht dat jullie het misschien wel leuk vonden om mijn make-up look te zien.

Producten die ik heb gebruikt:

Anastasia Dipbrow pomade in "Auburn". Auburn is een warme kleur en het past perfect bij me omdat ik mijn wenkbrauwen lichter verf.

Primer: Motives Perfecting Face Primer

Foundation: Armani Luminous Silk Foundation

Poeder: Mac Mineralize Skinfinish "Medium Golden"

Concealer: Estee Lauder Double Wear Flawless Wear Concealer in 03 Medium

Blush: Milani Cosmetics "Luminoso"

Bronzer: Nars Laguna

Highlighter: The Balm "Mary-Lou Manizer" ❤


Eyeliner: Eye of Horus Cosmetics Liquid Eye Liner

Oogshaduw: Make Up Studio eyeshadow lumiere "Paint it Gold"

Wimpers: Dark Swan of Denmark "Dare"


Lipstick: Gerard Cosmetics "Coral Craze"

Lipliner: Make up Forever "1c"


Ik draag hier mijn "Butterscotch Blonde" extensions van Luxury For Princess. Het geeft zo veel volume en mijn haar is een stuk langer. Met code COSMO krijg je korting op je extensions via www.luxuryforprincess.com



Cocktails! Naomi en ik hebben gekozen voor 11th Heaven een fruitige zoete cocktail, erg lekker! ( Ik natuurlijk zonder Alcohol )
=) Gil had Chili Mango Martini. Verkeerde keuze want het was echt vies! met peper haha

Mijn make-up look 


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! 

Liefs, 

Elvie

Een reactie plaatsen

Mogelijk gemaakt door Blogger.