BH Cosmetics Party Girl Twist Moisturizing Balm Sticks


Happy Sunday Funday! Ik hoop dat jullie een hele fijne week hebben gehad!
De afgelopen week was mijn bestie Shilaan in Nederland! Shilaan woont in Dubai en ze was dus voor een paar dagen hier in Nederland.


Als ik met Shilaan ben dan is het altijd feest! Los gaan met make-up en heel veel foto's maken...

Ik had een tijdje geleden een foto gepost op Instagram van mijn nieuwe producten van BH Cosmetics van Alice & Jo webshop. Ik heb de lip balm sticks van BH Cosmetics in 2 kleuren getest en wil vandaag met jullie delen wat ik ervan vind.

De BH Cosmetics Party Girl twist moisturizing balm stick is een combinatie van een vochinbrengende en verzorgende lipbalsem en een lipstick. Door de verzorgende ingrediënten als: shea boter, kokosnootolie en jojoba zaad olie bijven je lippen gehydrateerd en zacht met een mooie tint... Hoewel de pigmentatie wel heel goed is vind ik het product zelf als lipstick niet zo interessant; Het blijft niet meer dan een half uur op je lippen zitten.. De vochtinbrengende factor in deze lippenbalsem is natuurlijk wel een voordeel daarom zou ik dit product als een lippenbalsem gebruiken in een natuurlijkere nude tint..


"Invite Only" & "Celebration"


Hebben jullie de Balm Sticks van BH Cosmetics al geprobeerd? Wat vinden jullier ervan? En welke kleur vinden jullie het mooist?