Zoeva Pink Elements Classic Set




Ik heb een paar dagen geleden een hele leuke pakketje ontvangen van Zoeva Cosmetics.
Een paar make-up producten en een kwastenset..het zag er allemaal heel mooi uit, helemaal in mijn kleur ROZE !




Ik ben heel benieuwd over de kwaliteit. Ik heb wel eens make-up van ze gebruikt maar nog nooit de kwasten. De kwastenset bestaat uit kwasten die zowel voor het gezicht als voor de ogen geschikt zijn. Je krijgt er een mooie etui bij, handig voor op reis.



Vandaag heb ik mijn make-up aangebracht met de kwasten van Zoeva.
Na het gebruiken van de Zoeva kwasten was ik al meteen onder de indruk! Ik heb nogal een grote collectie kwasten en er zitten een aantal favorieten tussen. Omdat ik deze kwasten nog niet zo lang heb kan ik ze natuurlijk niet gelijk vergelijken.
Wat mij wel gelijk opviel is de kwaliteit van de kwasten, de haren van de kwasten zijn zo zacht en zo makkelijk om make-up mee aan te brengen. Ze voelen heerlijk aan op de huid.
Nog iets wat ik zo mooi vind aan de kwasten zijn.. de prijs. deze hele set is €65. Klinkt misschien heel saai voor een beauty blogger maar als je alleen deze set zou hebben zou het meer dan genoeg zijn. Ik zou hier best veel looks mee kunnen maken, en als ze lang mee gaan is het helemaal geweldig. Ik ga niet liegen ik heb hetzelfde bedrag besteed aan maar ÉÉN kwast... echt erg maar... het was toch wel een investering omdat ik hem nu al langer dan 10 jaar heb.. oeps! nu verklap ik mijn leeftijd bijna =).


De Zoeva Pink Elements set is  €65,-.  De producten koop je bij de Zoeva webshop.

Hebben jullie al eens kwasten van Zoeva Cosmetics gebruikt? Wat vinden jullie ervan?