In deze blogpost laat ik je zien hoe ik deze saturday night make-up look heb gemaakt. Smokey eyes met glanzende lippen en een licht gecontourde huid.  Kijk je mee?



Basis:
1. Na het reinigen en hydrateren van mijn huid breng ik mijn foundation aan. Ik heb de "Luminous Silk Foundation" van Armani gebruikt.
2. Blend het goed met stippling foundation kwast voor een flawless finish.
3. Gebruik een matte bronzer om je gezicht te contouren. Ik heb een bronzer van ARTDECO gebruikt.
4. Voeg wat kleur en diepte toe aan de huid met een mooie warme kleur blush. Ik heb "Frat Boy" van The Balm gebruikt.
5. Breng een mooie opvallende highlighter aan op je junkbeenderen voor een mooie glans. Ik heb "Shimmer Brick" van Bobbi Brown in de kleur "Bronze" gebruikt.

Wenkbrauwen:
1. Mijn wenkbrauwen heb ik met wenkbrauwpoeder van WhiteningLightning ingevuld
2. Gebruik een highlighter concealer zoals Mac Prep + Prime om de wenkbrauwen een mooie vorm te geven. Breng het onder en boven de wenkbrauwen aan met een concealer kwast.
3. Blend de concealer met een kleine beauty blender.

Ogen: 
1. Breng een zwart kohlliner aan op de bovenste en onderste waterlijn van de ogen. Urban Decay 24/7 Glide On Pencil in "Perversion" is ideaal.
2. Breng een bessen kleurige oogschaduw aan de onderste wimperlijn. Ik heb alleen oogschaduws uit mijn Motives My Beauty Weapon Palette gebruikt.
3. Breng dezelfde kleur ook het hele bewegende ooglid, tot aan de arcadeboog, blend het goed met de oogschaduw kwast.
4. Breng "Gold" oogschaduw op het ooglid en blend het tot de arcadeboog om een ​​smokey look te creëren.
5. Breng "Fab" aan de binnenste hoeken van het oog voor een optisch verfrissend effect.
6. Breng "Smoke" langs de bovenste en onderste wimperrand om de illusie van dikkere wimpers te creëren.
7. Breng liquid eyeliner aan de bovenste wimperrand.
8. Blend alle harde lijnen zodat alles mooi over elkaar blend.
9. Breng een beetje mascara aan. Ik heb "What's your type" van The Balm gebruikt.
10. Breng valse wimpers om de look af te maken- Ik heb "Seductive Selena" van Love Lashes gebruikt. Deze wimpers kun je tot 25 keer gebruiken. Ik vind ze supermooi! Je kunt ze bestellen via LoveLashes.nl Gebruik code COSMO voor korting.

Lippen: 
En als laatst de lipstick.. Ik heb gekozen voor een roze kleur "Luxe Cream Lipstick" van Zoeva in "05 Flower Crown" maar een mooie nude kleur zou ook prima gaan met deze look.


Liefs,
Elvie



Een reactie plaatsen

Mogelijk gemaakt door Blogger.