Vandaag heb ik een look gemaakt met een aantal producten van de nieuwe limited edition zomer collectie van ARTDECO "HERE COMES THE SUN"




Sunshine Glow Fluid "Sunshine Glow"
Jullie weten dat ik een sucker ben voor alles wat glittert en glanst, dus zodra deze schoonheid op mijn bureau landde was ik meer dan betrokken.  De ultralichte Sunshine Glow Fluid creëert een subtiel gebruinde teint. De zacht glinsterende fluid  is rijk aan vitamine E en het hyaluronic acid complex, gaat huidveroudering tegen en laat de huid stralen. Ideaal om te mengen met je foundation voor een mooie glow.

Sunshine Blush "Good Morning Sunshine"
Ik ben dol op blushes, glanzende blushes die je een mooie frisse look geven! Deze limited edition blush geeft een gezonde glow en blijft lang zitten. Er zitten 3 verschillende kleuren in verwerkt die subtiel in elkaar overlopen.  Vitamine C en E voeden de huid en dankzij het mineraal 'Sericite' voelt de huid zacht aan. De sunshine blush is vrij van parfum-, lanoline en oliën.

Bronzing Powder Compact  SPF 15 #02 "Beachwalk"
Ik gebruik deze bronzer om mijn gezicht te shapen. De fijne en comfortabele textuur geeft een natuurlijke bruine teint en heeft een zachte, matte finish die je gezicht natuurlijk laat stralen. Love it! 



Khol Kajal
Als je mij al een tijdje volgt weet je dat ik bijna altijd zwarte liner gebruik, hoe zwarter hoe beter! Love it! De  nieuwe liner geeft een mooie diepzwarte kleur af en is fijn in gebruik. Dit is een ideale eyeliner om smokey eyes mee te maken want hij veegt mooi uit. 



Sunshine Lip Gloss #5 Glossy Sunset
Deze lipgloss is everything! het is zo'n mooi, peachy kleur met veel glans. Het is zeer vergelijkbaar met de kleur van de bekende blush van Nars / Orgasm/







Ik helemaal gek op de verpakking van deze collectie, het is goud, strak en trendy.. Een echte eye-catcher!

Wil je kans maken op producten van ARTDECO? Like dan de facebook pagina. ARTDECO heeft namelijk elke vrijdag een Give Away Friday. 


De Art Deco Summer Collectie 2015 "Here Comes The Sun" is vanaf eind maart 2015 te koop bij Parfumerie Douglas 





1 opmerking

  1. omg these look gorgeous i need that bronzer and blush in my life!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.