LOOkX Summer Collection 2015


Hallo mijn schatjes. Het is mijn favoriete dag van de week! Jaaa het is vrrrrrijdag! Heb een aantal nieuwe producten gebruikt deze week en een mooie look gemaakt met een aantal mooie producten uit de Summer Collection 2015 van LOOkX.. Het is weer tijd om mijn liefde met jullie te delen!



Deze week ben ik weer een primer gaan gebruiken omdat mijn huid er echt NIET uitziet, door stress, vermoeidheid etc. Ik begon met de perfecting face primer van Motives.
Omdat ik eens iets anders wilde uitproberen heb ik een nieuwe foundation uit mijn stash gehaald... "Dior Forever".  Het is een perfecte kleur voor mij op dit moment en laat mijn huid stralen en voelt zo lekker aan op mijn huid... zo zacht als boter.

De highlighter van Wet 'n Wild had ik al lang niet gebruikt dus heb hem weer uit de kast gehaald..geeft zo een mooie glow.

De concealer die ik op heb is van Make-up Forever 5 Camouflage Cream Palette. Dit is een fantastische concealer palette en dekt mijn donkere kringen super goed.

Op mijn oogleden heb ik eerst als basis de creamy eyeshadow van LOOkX aangebracht.
Daarna heb ik oogschaduws van LOOkX aangebracht. Onder mijn wenkbrauwen draag ik "Strange" uit het Naked Palette van Urban Decay. Op mijn bewegend ooglid heb ik #801 aangebracht. Dit is een prachtige geel/gouden kleur oogschaduw uit het LookX palette. In mijn binnenste ooghoeken heb ik  de creamy eyeshadow die ik ook als basis had gebruikt in "Earth" aangebracht voor een frissere oogopslag.  Ook de roze kleur boven mijn arcadeboog komt uit het LookX palette. De pigmentatie van de oogschaduws zijn zo mooi! Op mijn waterlijn draag ik de excluseive eyeliner van LOOkX # 07. De mascara die ik heb gebruikt is ook van LOOkX. Deze mascara geeft je wimpers op een natuurlijke manier lengte en volume.
Onder mijn ogen heb ik de Exclusive eyeliner in #14 aangebracht. Dit is een ongelooflijk intense donker groene eyeliner met een zachte gouden glans.

Om de look helemaal af te maken heb ik gekozen voor glanzende lippen. Make Up Forever Aqua Lips in #15 en LOOkX lipgloss in #81.



LOOkX Make-up is te koop via hun webshop en verkrijgbaar bij beautysalons die met LOOkX werken.



Wat vinden jullie van mijn look? Zijn jullie bekend met het merk LookX?