Hallo schatjes! Het is vrijdaaaag mijn favoriete dag van de week, yaay! Ik kan niet wachten tot het weekend begint.

Vandaag wil ik mijn favoriete lipglosses van Gerard Cosmetics met jullie delen. Ben je ook een liefhebber van lipgloss? Kijk dan verder..





Coral Craze is een prachtige koraal kleurige lipstick (een beetje koraal/zalm/nude kleurig)



Pink Tiara is de perfecte bubblegum roze kleur 


Sugar Mama is de perfecte lichtroze kleur voor zowel dagelijks als voor een avondje uit. Echt een girly kleur. 


Pink Frosting is een ultra glanzende hydraterende transparante gloss met een vleugje glitter. 


Raspberry Sherbert is mijn favoriete roze kleur die mij doet denken aan de zomer! Love it! 



Butter Cream is een creatie van beauty expert Jaclyn Hill, een perfecte roze/nude kleur.



Shimmer Of Hope is een lichtere nude kleur, dit is mijn favoriete nude kleur. 


Rose Hill is ook een creatie van Jaclyn Hill, een opvallende en vrouwelijke rood/roze kleur. 


Wat is jou favoriete kleur lipgloss? 

2 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.