Via Instagram kwam ik een tijdje geleden een merk genaamd Desio Eyes tegen. Hun contactlenzen zijn veruit de beste die ik tot nu toe heb gezien, ze zien er zo natuurlijk uit!



Ik heb nooit eerder lenzen gebruikt, ik durfde het nooit maar vond het altijd wel mooi... Dus toen ik de lenzen van Desio Eyes zag was ik wel erg benieuwd hoe het bij mij zou staan. Desio stuurde me enkele monsters op om te proberen en ik koos voor de kleuren "Creamy Beige" (Grijs/Blauw) en "Dessert Dream" (Licht Groen)

Desio is gevestigd in Italie en is ook heel populair in de Verenigde Arabische Emiraten. Daar zijn heel veel verkooppunten van Desio.


Ik kan ze niet vergelijken met andere lenzen omdat ik nooit eerder lenzen heb gebruikt.. maar  de lenzen zijn vrij gemakkelijk in te brengen. En ze zijn zo dun dat je niet eens het gevoel hebt dat je lenzen draagt. Daarnaast vind ik de kleuren prachtig! Ik ben serieus VERLIEFD op de Creamy Beige!

De lenzen zijn ook op sterkte verkrijgbaar, dus dat is wel leuk voor mensen die al contactlenzen gebruiken. De lenzen hebben een levensduur van ongeveer 3 maanden, maar ik zal er zeker langer mee doen want ik draag ze echter alleen voor speciale gelegenheden.

De lenzen zijn er in verschillende kleuren en motieven. Zijn te bestellen via Desio Lens en ze kosten €39.00 /  €44.00.



Een reactie plaatsen

Mogelijk gemaakt door Blogger.