ARTDECO / Kingsday nagellak


Ik hou niet van regels als het om make-up gaat. Als ik in de winter een fel oranje lipstick wil dragen, dan draag ik dat gewoon! Draag lekker wat je wilt, wanneer je het maar wilt!  Maar sommige kleuren zijn toch echt wel passend om op speciale/feest dagen te dragen.




Het is bijna koningsdag! Alle oranje shirts en accessoires worden uit de kast getrokken. En we kunnen volledig losgaan met de kleuren rood, wit, blauw en oranje! dat zijn de juiste tinten.
Ik ontving de vrolijke kleurtjes van ArtDeco. Perfect voor koningsdag!
Ik ben geobsedeerd door water marble nail art maar nu moet ik eerlijk toegeven dat ik totaal niet handig ben met nail-art.. ik heb het geprobeerd en het is me gewoon niet gelukt, ook niet na een paar pogingen. OMG wat een gedoe is dat zeg! Ik heb de vrolijke kleuren van ARTDECO op mijn eigen nagels geswatcht, maar ik wil niet opgeven en zal het binnenkort weer proberen.


850 Heaven / 654 Tangerine / 677 Love / 838 Treasure Island / 845 Sky Blue


Prijs: € 8,50 (Exclusief verkrijgbaar bij Douglas)
Volg ARTDECO Nederland via Facebook