Valentijnsdag komt er aan! Vandaag laat ik jullie 5 perfecte kleuren lipstick zien voor valentijnsdag. Ik heb 5 verschillende merken en kleuren gekozen. Kijk mee naar mijn aanraders voor morgen!




Voor een mooie nude kleur koos ik voor Motives Cosmetics "Silhouette" een romige hydraterende lipstick met een goede dekking die zeer comfortabel aanvoelt.



Ik heb liefde voor de Revolution lispticks van Urban Decay. Ze zijn super creamy. Ik heb voor de kleur "Venom" gekozen. Het is een vrij gewaagde kleur, maar daar ben ik niet bang voor ;)


Voor een zachte, girly roze kleur dacht ik meteen aan mijn lipstick van "Simply Spoiled" in "Simply Pink".  Ik ben verliefd op deze lippenstift.. de verpakking is ook zo handig.. het heeft een spiegel en een lampje.

Geen valentijn zou compleet zijn zonder een rode kleur lipstick.. Ik heb gekozen voor de Mia Moore van The Balm Cosmetics...  een heerlijk zachte, romige lipstick met een super gepigmenteerde klassiek rode kleur en een licht glanzende finish.



En als laatst een suuuper mooie helder roze kleur.. mijn go to! =) Gerard Cosmetics's lipstick in All Dolled Up.









1 opmerking

Mogelijk gemaakt door Blogger.