Ik ben totaal geen fashion shopper, ik heb altijd wel een excuus om het toch maar niet te kopen.. het is te strak.. te kort, te lang, etc etc etc... Maar met make-up is dat nooit zo.. er is altijd wel iets wat ik wil hebben, ook al heb ik het niet nodig. Dus ja, ik heb lekker beauty geshopt in Dubai. Benieuwd naar wat ik heb gekocht? Lees verder.





NARS Bronzer in Laguna

Een van de meest populaire bronzers, ik weet het..ik ben een beetje te laat, maar ik heb hem uiteindelijk toch. En k was altijd zo verliefd op de Soleil Tan De Chanel Bronzer, ik bleef het opnieuw kopen en had geen behoefte om een andere bronzer te gebruiken. 
Laguna is een prachtige bronzer en ideaal voor het contouren van de huid, de kleur is mooi. Geeft de huid een mooie warme teint en is gemakkelijk in kleur op te bouwen zonder een overdreven oranje ondertoon. 



NARS Satin Lip Pencil "Biscayne Park"

OMG een prachtige nude kleur. Ik ben de laaste tijd een beetje geobsedeerd door nude lipsticks. Dus heb deze uitgekozen tussen alle andere kleuren. 

Nars "Biscayne Park"


NARS Lipgloss "Turkish Delight"

De naam alleen al =)
Dit is een van de meest bekende kleuren van Nars, heeft een roze, koele tint zonder shimmer. 
Turkish Delight is de favoriete gloss van onder andere Kim Kardashian. Haar populaire nude lips bestaat uit de combinatie van Mac Angel en Nars Turkish Delight lipgloss. De lipgloss heeft 

Mac Angel lipstick & Nars Turkish Delight lipgloss

TOO FACED "Melted Marshmallow"

Dit is een medium roze kleur met een zacht glossy finish. Makkelijk aan te brengen en goed gepigmenteerd. Blijft lekker lang zitten, perfect voor een avondje uit. 


URBAN DECAY "Naked on the run "

Een prachtige palette van Urban Decay, perfect voor wanneer je op reis gaat want er zit bijna Alles in wat je nodig hebt. Een bronzer, Blush, 5 tinten oogschaduw, Highlighter, Oogpotlood, Mascara en een lipgloss.
De kleuren zijn intens gepigmenteerd.
Hat Naked on the Run palette kost €46 en is een limited edition. Zelf heb ik dit palette van mijn zusje "Shilaan" gekregen.. ik noem haar mijn zus omdat we elkaar al vanaf basisschool kennen en we zijn zeer close, we delen alles met elkaar.


TOO FACED Sweethearts "Candy Glow"

Ik vind de verpakking zo schattig en girly, helemaal Too Faced. Candy Glow bevat 3 mooie tinten en geeft een hele mooie glans.  Ik ben gek op roze, schattig en girly.. Net een snoepje!

Dat waren de producten die ik had gehaald bij de Sephora, hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. 


2 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.