Vandaag had ik een geweldige dag met een vriendin, we zijn lekker gaan lunchen in Amsterdam. Hoe was jullie dag?


Make-up van vandaag:

Ik heb mijn primer van Motives gebruikt, ik ben er echt gek op... het is zo mooi op de huid.
Foundation van vandaag is YSL Le Teint Touche Éclat met mijn Double Wear concealer van Estee Lauder. Ik hou niet van dikke concealers maar het moet ook niet te vloeibaar zijn en deze van Estee Lauder is perfect voor mij. Ik heb de bronzer van Nars gebruikt om te contouren. Op mijn wangen heb ik de blush van Mac gebruikt. Ik heb deze blush al de hele week gebruikt.. Love it! Als highlighter heb ik de BBPlus illuminating cream van Gerard Cosmetics voor een mooie opvallende glow. En voor mijn ogen heb ik drie kleuren uit de "My Beauty Weapon" pallet van Motives gebruikt. Daarnaast heb ik de mascara en kohlliner van Motives gebruikt, ik blijf switchen tussen mascara's maar dit is wel een favoriet van mij.  En mijn liner is van The Balm "Schuing".
Voor mijn wenkbrauwen heb ik "Brow Bar To To" van WhiteningLightning gebruikt. Lashse zijn van House of Lashes in Noir Fairy.

En op mijn lippen Motives by Loren Ridinger's lipstick in "After Hours". Zo een mooie elegante kleur. ❤ 





Ik ben gek op deze lashes 

Dit was mijn look van vandaag.. helaas heb ik geen foto's met mijn ogen dicht..echt jammer maar ik ga "My Beauty Weapon" vaker gebruiken dus jullie zullen wel looks voorbij zien komen.
Een heel fijne week allemaal! 


1 opmerking

Mogelijk gemaakt door Blogger.