Make-up Look met Pupa




Pupa is een prachtig Italiaans merk. Ik heb vandaag een look gemaakt waarbij ik voornamelijk producten van Pupa heb gebruikt. Benieuwd naar de producten? Kijk snel mee..




Ultraflex Maximum Curve Mascara
Dit is een nieuwe favoriet van mij. Bij het aanbrengen merk ik dat de substantie mousse-achtig en erg goed op te bouwen is. Deze mascara maakt mijn wimpers lang en scheidt ze goed.

Vamp! Cream Eyeshadow Velvet Matt 001 "Sporty Apricot"
Dit is een limited edition product van de voorjaar collectie. Deze cream oogschaduw voelt zacht en creamy aan bij het opbrengen. De kleur is warm, intens en mooi. Ik zal deze kleur cream shadow ook zeker gebruiken bij het creëren van een smokey eye look. Dit is de ideale boven-de-arcadeboog kleur...

Vamp! Definition Liner
Een liquid liner met een handige applicator, om makkelijk en strak je liner aan te brengen.

I'm Lipstick #205 
Ik als lipstick addict heb nog nooit eerder een lipstick van Pupa Milano gebruikt.. maar na het testen van de I'm lipstick ben ik wel benieuwd geworden naar de andere kleuren.. De kwaliteit is super! Romig, zacht, blijft lekker lang zitten en zo goed gepigmenteerd... I'm in Love =)

Like a Doll Compact Poeder 
Een matterende poeder voor een zijdezachte uitstraling, ideaal voor de vette glimmende huid.